CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 16

Masa untuk menenangkan fikiran ^^

Selama hampir 3 bulan asyek duduk membesarkan badan kat rumah ,duduk melepak la, keluar pergi shopping la,dan macam-macam lagi..kepala pun da naik serabut dengan pelbagai masalah..ade macam-macam pekara yang jadi..ade yang gembira dan ada jugak yang sedih..macam-macam pekara da ade dalam kepala ni..naik serabut dibuatnye..sampai la satu hari ni saya buat desicion untuk pergi bercuti ke Langkawi..

# Ni pic before before bertolak..nampak ta bertapa excitednye sy ^^#

Yelah saya pun da lame tak pergi bercuti ni..tanpe membuang mase..hari ni saya plan..esok saya terus gerak ke langkawi..saya pergi langkawi naik flight tau kawan-kawan! betapa gembiranya hati ni..nak tau sebab apa? sebenarnye ni la pertama kali saya dapat naik kapal terbang dalam seumur hidup saya..waktu tu dah tak pikir pasal brape mahal pun tambang naik flight tu ( Padehal balik dari langkawi terus pokai ;p) 



# Waktu tunggu flight# 


#ni pic saya snap sendiri tau =) #       

#sampainya saya ke Langkawi#

 Sesampainye ke langkawi saya terus la cari kereta sewa n hotel untuk saya menginap..yela mau tak nye saya nak bercuti untuk 4hari 3 malam..kena la semuanye ade kan?? saya stay kat holiday villa langkawi..hotel yang sangat memuaskan..have everything including spa,breakfast n swimming pool..my fevret..pekara paling penting sekali hotel uh dekat gile dengan pantai..jalan kaki pun dah boleh sampai tau..
(Punye la payah saya nak putihkan kulit sampai 3bulan.!! balik je dari langkawi mak saya ckap da mcm anak india dah..huhuh..excited nak mandy laut mak..melaka mane dapat laut jernih macm ni..;p)

#ni la bilik yang saya tidur selama brapa hari di langkawi + urutan & mandi sauna di spa ni#

Tak habis lagi ngan cerita di hotel..saya sempat pergi membeli-belah di kuah..memang seronok la shopping kat sane kan..? barang dia murah gila..sempat jugak la belikan dua ke tiga barang untuk family..best gila bercuti kat sana..hati rase lapang sangat..next time nak pergi bercuti kat tempat yang lebih menarik..mintak-mintak ade la rezeki saya untuk pergi bercuti lagi..doakan lynda ye kawan-kawan ^^


No comments:

Post a Comment