CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 14

Saya Ade kawan baik baru =)


Alolo..kepada kawan baik saya Oh Lia & Miz Faten bukan saya lupe kat awak..cume saya bagi mase kat awk berdua memadu asmara bersama.^^
Saya admit yang saya ade SAHABAT baru.
maafkan saya..saya takde niat pun nak sakitkan hati awk..=(
#ni la dia Oh Lia & Miz Faten.. syg awk ketat2! 

Secara jujur saya kenal dia secara tidak sengaja..dekat bandar hilir melaka..
agaknye la sudah jodoh kami untuk menjadi sahabat karib si dia add saya di FB..secara tak sengaja saya accept dia (padahal saya susah nak accept gurl jadi kwn saya kat FB melainkan gurl tu saya dah kenal )
Pada mulanya saya rase janggal..saya ingatkan dia mahu serang saya ke??sbb kacau boyfren dia..sebab tiba-tiba dia chat ngan saya menerusi IM dan bertanyakan khabar..sekali saya salah da..malunye rase time tu..padahal dia  bercerita mengenai pertemuaan kami..start pada itu kami mule berkawan hingga la ke hari ini..

Pada saya, dia seorang yg sangat lawa, kami mempunyai minat yang sama, mudah untuk berkongsi segala masalah saya at dia kerna dy seorang yang sangat memahami, open minded, selalu wat saya tersenyum gembira dan paling penting dia selalu ade ketika saya memerlukan..hampir tiap hari kami keluar bersama..NOR SITI NAKIAH sori ye awk..? sebab terpakse layan kerenah saya ni..=)


NOR SITI NAKIAH 


# ini dia SAHABAT saya. love you awak <3



No comments:

Post a Comment