CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 15

Si dia bagi saya hadiah la..^^

Lately ni saya ade ngadu kat si dia..yang wallet saya da koyak..
saya nak beli yang baru tapi duit belanje saya cukup-cukup untuk makan sampai hujung bulan ni.. 
even selalu kuar pergi shopping mall..tapi tak pernah terpikir nak beli wallet baru..

Semalam kami pergi makan ikan bakar kat crstal bay melaka..
family dia ajak saya join dyorg sekali, terharu nye saya..
pada mulanya plan kami nak tengok wayang..terus tak jadi..ni sume ikan bakar nye pasal la..
padehal perut da kenyang makan MCD tapi still gak nak pergi makan ikan bakar..
Abang dia belanje nye pasal la ni..Tanx abg sebab belanje saya makan ikan bakar..^^

Bende yang paling saya tak sangke dari si dia..dia bagi saya hadiah malam uh..
walaupun bende tu takde la mahal mane..tapi bende uh sangat comel aw..
#ni la key chain yang sgt chomel tu#

 hari ni kami keluar untuk buat IC baru..ye kawan-kawan..
saya dah ade IC baru yang ade dua muka tu..tapi buruk seyh gamba dia..nampak pucat jer...
Sebelum nak balik tu dia bagi saya wallet baru..nice kan? 
hari ni saya dapat sume bende baru..IC baru & wallet baru..=)


saya tak tahu nak cakap ape da..sebab saya terharu sangat 
even kami baru rapat tapi dia da bagi saya macam-macam..
# cantik kan wallet ni..tanx u NOR SITI NAKIAH..
sayang awk :-* #

<3 terima kasih awak sebab percaye kan saya..
saya akan cube untuk tidak buat awak hilang kepercayaan tu..<3

No comments:

Post a Comment